[Desenvolupament] Errors al Windows Live

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij des 13 08:52:44 CET 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> Hola,
>
> Sorprenentment, la darrera versió del Catalanitzador (1.4.2) està donant
> molt pocs errors al Windows Live, comparat amb versions anteriors.
> També està donant molt pocs errors en general... Picant l'ullet

Hola Josep M.

Estic seguint molt de prop els errors de Windows Live ara que bolquem
part del seu fitxer de registre al nostre log. Són molt diversos. És una
instal·lació bastant fràgil que falla bastant ja que té moltes
dependències, que a més varien segons els components que tinguis
instal·lats.

A veure si amb la 1.40 tenim unes sessions més amb errors i podem
començar a veure els errors més comuns i focalitzar-nos en ells.

Tinc ja fet per la 1.44 bolcar també el fitxer de registre de l'Adobe i
l'IE, i continuaré per al final bolcar els més comuns per poder depurar
millor els programes.