[Desenvolupament] Catalanitzador per a Windows versió 1.4.1 - 8 de desembre

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu des 9 11:13:15 CET 2012

Hola,

> No sé exactament com provar això dels 45 minuts, ni tampoc com provar si
> els errors en Live o SO s'incorporen al LOG del Catalanitzador.

Pels logs es molt senzill, cal fer que l'instal·lador falli:

En el cas de la catalanització del Windows 8, 7 o Vista obres el
lpksetup.exe i llavors executes el Catalanitzador. Donarà error i
registra el mateix al log.

En el cas del Windows Live 2011 i 2012 pots forçar un error creant la clau
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\WindowsUpdate\Auto
Update\RebootRequired i afegint qualsevol clau dins.

Si executes l'instal·lador a mà, veuràs que el Windows Live es queixa
que cal re-iniciar el sistema abans de poder fer la instal·lació-

Les entrades logs les trobaràs en una entrada semblant a:

DumpLines. Dumping
'C:\ProgramData\Microsoft\WLSetup\Logs\2012-12-09_09-56_170-wbto99vi.log'

En els dos dos casos són prerequisits que hem de tenir en compte.

Respecte als 45 minuts després et comento que estic fent algunes proves.