[Desenvolupament] Estat de la catalanització de l'Skype (i el WinRAR, iTunes, etc.)

Joan Montané joan a montane.cat
dij des 6 18:40:26 CET 2012

El 6 de desembre de 2012 18:36, Josep M. <josep.m8 a gmail.com> ha escrit:

>   Provada una instal·lació “neta” d’un iTunes 10.7.0.21 sobre un Windows
> 7 Ultimate 32 bits en espanyol.
>
> S’instal·la en català sense cap problema.
>
> Recordes si la màquina on ho vares provar era de 64 bits? Amb quin SO?

Una era un Windows 7 64 bits, màquina nova acabada de treure de la caixa.
L'altra era un Windows XP molt usat, tenia de tot, menys l'iTunes, :)

Ja et dic, em va estranyar, però potser va ser que vaig tenir mala sort. En
tot cas, després, un cop ja estava instal·lat, vaig poder posar el català
sense problemes.

En tot cas, si la 11 va bé... doncs no cal donar-hi més voltes.

Joan Montané