[Desenvolupament] Estat de la catalanització de l'Skype (i el WinRAR, iTunes, etc.)

Joan Montané joan a montane.cat
dij des 6 15:05:23 CET 2012

Bones,

sí, vaig agafar l'Skype, per començar la meva primera acció, i he tingut
problemes (no només amb l'acció, que és una mica més complexa del que
semblava inicialment). A veure si aquests dies puc recuperar la feina feta
i presentar alguna cosa per anar fent proves.

La resta d'accions (iTunes, PDFCreator i WinRAR) hauria de ser capaç de
fer-les en menys temps. El LibreOffice... ja veurem, que té la seva
història.

Josep M., ara que et tinc per aquí ;)... amb l'iTunes, com a mínim la
versió 10.(noséque) que ja duia el català, en els dos equips on el vaig
voler intal·lar des de zero, resulta que no el vaig poder instal·lar en
català. Em donava errors d'instal·lació. Així que vaig haver
d'instal·lar-lo en una altra llengua i després, canviar la llengua. Pots
confirmar-me si això et passa a tu també? o resulta que vaig tenir mala
sort les dues vegades.

Joan Montané

El 6 de desembre de 2012 11:48, Josep M. <josep.m8 a gmail.com> ha escrit: