[Desenvolupament] Catalanització parcial del Windows 8

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dll des 3 06:21:48 CET 2012

Sí, tens raó: tant l'un com l'altre fan 2.52 MB. Per tant sembla que es
tracta del mateix fitxer.
Havia mirat el pes del que estava adjunt al correu-e, i d'alguna manera
pesava més (com si el fet d'enviar-lo a través del correu-e n'augmentés la
mida!)

Mentre no trobem què està passant només veig dues alternatives:

1. No és segur que funcioni-> canviar l'ordre d'actuació i deixar la
instal·lació del paquet d'idioma català per al final de les tasques del
Catalanitzador

2. Després que el Catalanitzador instal·la el paquet d'idioma català,
eliminar els altres paquets de llengua de la llista de llengües disponibles,
de forma que quedi el català i prou.

No se m'acut què més fer...

Josep M.