[Desenvolupament] Catalanització parcial del Windows 8

Josep M. josep.m8 a gmail.com
diu des 2 21:28:45 CET 2012

No, no tenen la mateixa mida...
El que hi ha a Softcatalà pesa 2.57 MB, i el CAB que tinc jo (el que he
adjuntat al correu-e d'abans) pesa 2.52 MB

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Sunday, December 02, 2012 9:06 PM
To: Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua catalana
Subject: Re: [Desenvolupament] Catalanització parcial del Windows 8

Hola Josep M.

> El pegat de llengua catalana el Windows 8 se'l baixa a una subcarpeta dins
> de C:\Windows\SoftwareDistribution\Download i és un arxiu *.CAB. El pegat
> que nosaltres utilitzem és *.MLC.

Vaig canviar l'extensió perquè els MLC són els que processa el
lpksetup.exe i així estant associats a Windows.

> En un altre correu-e, anterior a aquest, te l'he adjuntat (però m'ha dit
> que està pendent d'aprovació per l'administrador de la llista, atès que
> passa del límit de MB en un correu-e)

La mida ha de coincidir amb la versió aquí:

http://www.softcatala.org/pub/softcatala/catalanitzador/Windows8/

Si ho pots confirmar. El missatge el cancel·laré perquè és una mica
bèstia enviar un fitxer a tota la llista tant gran.

Gràcies Josep M