[Desenvolupament] Catalanització parcial del Windows 8

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu des 2 21:06:43 CET 2012

Hola Josep M.

> El pegat de llengua catalana el Windows 8 se'l baixa a una subcarpeta
> dins de C:\Windows\SoftwareDistribution\Download i és un arxiu *.CAB. El
> pegat que nosaltres utilitzem és *.MLC.

Vaig canviar l'extensió perquè els MLC són els que processa el
lpksetup.exe i així estant associats a Windows.

> En un altre correu-e, anterior a aquest, te l'he adjuntat (però m'ha dit
> que està pendent d'aprovació per l'administrador de la llista, atès que
> passa del límit de MB en un correu-e)

La mida ha de coincidir amb la versió aquí:

http://www.softcatala.org/pub/softcatala/catalanitzador/Windows8/

Si ho pots confirmar. El missatge el cancel·laré perquè és una mica
bèstia enviar un fitxer a tota la llista tant gran.

Gràcies Josep M