[Desenvolupament] Catalanitzador per a Windows versió 1.3.0 - versió 31 d'agost - Compatibilitat amb Windows 8

Josep M. josep.m8 a gmail.com
div ago 31 21:01:16 CEST 2012

Si miro les estadístiques abans i després de les dues execucions (una amb 32
bits i una amb 64 bits) del Catalanitzador, i localitzo el que no ha anat
bé, tenim:

WindowsLPI 1 Successful 1 CannotBeApplied
ConfigureLocale 1 Successful 1 FinishedWithError
ConfigureDefaultLanguage 2 FinishedWithError
Firefox 2 NotInstalled (tenen la versió 15 de Firefox)

Això diria que és el més remarcable. La resta sembla que ha fet el que
esperàvem que fes...

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Friday, August 31, 2012 8:34 PM
To: Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua catalana
Subject: Re: [Desenvolupament] Catalanitzador per a Windows versió 1.3.0 -
versió 31 d'agost - Compatibilitat amb Windows 8

En/na Josep M. ha escrit:
> Tinc accés a un Windows 8 Enterprise N de 32 bits i un Windows 8
> Enterprise N de 64 bits. Hi tinc instal·lats quasi tots els programes que
> catalanitzem i inspeccionem.
>
> Vols que faci alguna prova? Quines?

Hola Josep M,

Primer cal que tots desenvolupament un coneixement de Windows 8 i els
aspectes multi lingüístics, per poder tenir una mica de quin impacte
tenen les noves opcions.

Estaria bé que ho provessis en aquests dos sistemes a veure que tal
funciona. No he pogut provar amb 64 bits encara.