[Desenvolupament] Catalanitzador per a Windows versió 1.3.0 - versió 31 d'agost - Compatibilitat amb Windows 8

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div ago 31 20:34:53 CEST 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> Tinc accés a un Windows 8 Enterprise N de 32 bits i un Windows 8
> Enterprise N de 64 bits. Hi tinc instal·lats quasi tots els programes
> que catalanitzem i inspeccionem.
>
> Vols que faci alguna prova? Quines?

Hola Josep M,

Primer cal que tots desenvolupament un coneixement de Windows 8 i els
aspectes multi lingüístics, per poder tenir una mica de quin impacte
tenen les noves opcions.

Estaria bé que ho provessis en aquests dos sistemes a veure que tal
funciona. No he pogut provar amb 64 bits encara.