[Desenvolupament] On tenim errors (3a part)

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dij ago 30 10:37:27 CEST 2012

Més que respecte a les instal·lacions amb èxit, jo crec que caldria
referenciar-ho respecte les instal·lacions seleccionades.
Tens raó, caldria canviar-ho, a les estadístiques. I potser també les
instal·lacions amb èxit referenciar-les respecte a les instal·lacions
seleccionades.
O sigui, per exemple:
Total: 100
No instal·lat: 20 (20%)
No seleccionat: 10 (10%)
No se li pot aplicar: 15 (15%)
Ja se li havia aplicat: 5 (5%)
Aplicats: 50 (50%)
-Correctes: 45 (90%)
-Amb error: 5 (10%)

Col·locats a la taula d'estadístiques en aquest mateix ordre. Els
"Correctes" i els "Amb errors" jo faria que visualment es veiessin com
subcategories dels "Aplicats". Ja sé que així no sumen 100 (les categories
principals sí), però crec que la informació està més clara.

El dijous 30 d’agost de 2012, Jordi Mas ha escrit: