[Desenvolupament] On tenim errors (3a part)

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij ago 30 09:56:14 CEST 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> El Windows Live Essentials 2012 s’ha publicat ara a l’agost. És la nova
> versió de Windows Live per a Windows 8. Funciona amb Windows 7 i Windows
> 8. La versió offline en català la pots trobar a:
> http://www.technize.net/windows-essentials-2012-full-offline-installers-download-links-all-languages/
> He intentat reproduir el problema, però no me’n surto...

Hola,

Entenc la dificultat de reproduir el problema. Jo tampoc ho he aconseguit.

Per context:

- Windows Live 2009: instal·lació completa versió catalana
- Windows Live 2011: demanem a la versió ja instal·lada que baixi i
instal·li el català

A veure que et sembla aquest pla: Usem el mateix sistema pel Live 2012 i
canviem el 2011 també per usar instal·lador. És a dir:

- Publiquem una versió 1.2.6 del Catalanitzador amb suport pel Windows
Live 2012 usant el mateix sistema que pel 2009 i modifiquem el suport de
la versió 2011 per usar el mateix que al versió 2009
- Mirem de prop l'evolució de les errades de les tres versions

No estic segur que es pugui fer el mateix amb Live 2011 i Live 2012 que
fem amb 2009 però cal provar-ho.