[Desenvolupament] On tenim els errors del Windows Live?

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim ago 28 09:34:02 CEST 2012

Hola,

> Observem que els errors es concentren molt en la combinació:
>
>     * Windows Live 15.4.3502.922
>     * Windows 7 SuiteMask 768 PSMajorVersion 0 SPMinorVersion 0 Bits 64
>
> Tot i així també hi ha un nivell significatiu d’errors en tota la
> SuiteMask 768
>
> Per poder tirar endavant amb proves de comportament, necessitaria saber:
>
> Què vol dir SuiteMask 768? A quina versió de Windows 7 es correspon?
> Starter? Ultimate? Home?...

Hola,

Aquí hi ha la documentació:

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/ms724833%28v=vs.85%29.aspx

El número SuiteMask nostre està en decimal, el 768 decimal és 0x300 en
hexadecimal.

Jo entenc que el 300 és el OR de VER_SUITE_PERSONAL (0x0200) i
VER_SUITE_SINGLEUSERTS (0x0100).

Segons la documentació per El VER_SUITE_PERSONAL:

"Windows Vista Home Premium, Windows Vista Home Basic, or Windows XP
Home Edition is installed."

Veient les edicions del 7:
http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_7_editions

Jo crec que aquest valor correspon a "Windows 7 Home Premium". En
general, a Internet parlen de la Home.

Quan tinguis la Windows 7 Home instal·lada, executa el Catalanitzador i
mira si et detecta el 768 com a edició, per assegurar-nos que l'hem
encertat.