[Desenvolupament] On tenim errors (3a part)

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim ago 28 09:23:45 CEST 2012

Hola Josep M,

> Aquí, en primer lloc, s’observa que amb la versió 1.2.2 del
> Catalanitzador hem baixat el percentatge global d’errors a la meitat.
> Per tant, centrem-nos en aquesta versió.
> No hi ha cap cas que despunti tant per errors com passava amb el Windows
> Live.
> Si de cas hauríem de pensar què està passant amb la combinació Windows
> Vista i Adobe Reader 10.0

Hola,

Quan a la versió 1.22 vam introduir la detecció d'Internet Explorer i
demanar tenir-lo tancat per poder continuar, hem vist una reducció
important en els errors. Tenir l'IE obert era un problema.

Penso, que en el cas de l'Adobe Reader pot haver-hi encara pre-requisits
que són necessaris no hem descobert.

Per exemple, jo m'he trobar la següent capsa de diàleg un cop (veure
adjunció). Hi ha gent que s'ha trobat:
http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_xp-windows_programs/when-trying-to-install-adobe-acrobat-x-get-error/c8a03501-e160-4dac-b983-ae19f9a973bc

Quan això passa amb el Catalanitzador, de cop i volta surt aquesta capsa
de diàleg i no es pot continuar fins que s'atura el servei de cerca. I
el servei no s'atura trivialment.

En el cas de l'Adobe, si poguessis investigar en quines situacions
succeïx. Per exemple, que fa aquest servei, com es distribueix (Windows,
office, en quines versions), quan el servei aquest d'indexing està
iniciat, potser té una programació, o al crear documents nous, no ho sé.

Caldrà afegir segurament detecció d'aquest servei quan està engegat i
demanar a l'usuari que l'aturi, com fem amb l'IE.

Un cop investigat això, podem buscar per Internet quins són els
problemes comuns amb la instal·lació d'Adobe, aquest estava documentat,
i mirar si ens poden afectar. Jo penso especialment problemes amb altres
aplicacions o serveis oberts.

Name: adobe-error.jpg
Type: image/jpeg