[Desenvolupament] Catalanitzador i estimació de temps

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll ago 27 08:48:58 CEST 2012

En/na Joan Montané ha escrit:
> Hola,
>
> una cosa que li he donat voltes avui.
>
> Donat que hi ha accions que triguen bastant. Com és la del paquet
> d'idioma del Windows, i serà la del LibreOffice. Potser seria bona
> idea fer una estimació del temps que trigarà cada acció i mostrar el
> temps total segons les accions seleccionades.
>
> Què en penseu?

Això és molt difícil. Depèn de molts factors, i els propis paquets
d'idiomes fan una cosa o un altre depèn de la situació.

Molt al principi, ho teníem implementat i no va funcionar mai bé. En
comptes de tenir com ara una barra que va d'un costat a un altre (mode
marquee) intentàvem estimar l'esforç. Va ser un fail total.

El sistema que usem ara és l'estàndard de Windows, i que empren tots els
instal·ladors, quan no es coneix el temps.

> Jordi, recorda el tema de inhabilitar el botó de la finestra d'accions
> fins que no s'ha finalitzat la comprovació de requeriments.

Ok, ho tinc apuntat. Intentaré mirar quina és l'acció que consumeix tant
temps.