[Desenvolupament] Pàgines d'estadístiques

Joan Montané joan a montane.cat
diu ago 26 23:31:00 CEST 2012

El 26 d’agost de 2012 23:23, Josep M. <josep.m8 a gmail.com> ha escrit:
> Felicitats Xavi: he vist que ara els inspectors s’agrupen per versió! Crec
> que això és nou, i està molt bé! Així pots veure una fotografia
> temporalitzada de la situació.

Coincideixo plenament, :)

Relacionat amb el tema de la coma. Si fos possible i el temps
necessari és reduït, caldria ordenar de forma natural en el cas de les
versions. M'explico, ara mateix l'ordre mostrat (en l'Skype) és:
-
5.1.0.0
5.10.0.0
5.8.0.0