[Desenvolupament] Pàgines d'estadístiques

diu ago 26 17:28:34 CEST 2012

Al 26/08/2012 08:29, En/na Josep M. ha escrit:
> Un parell de coses més:
> *A la pàgina de Versions*
> Quan cliques a sobre d’un gràfic de sectors, per amagar les dades dels
> “Sense programa”, té un comportament molt estrany.
> Si és un Explorer 9, la pàgina llisca cap amunt, fins al formatget
> anterior.
> Si és un Firefox 14, fa una cosa més rara encara, i sembla que en el
> lloc del formatget que volies obrir s’obri el d’un altre inspector
> (suposo que és un efecte visual del lliscament cap amunt)
A mi amb el Firefox (15 beta), Chrome i IE8  això que la pàgina "llisca
cap amunt" només em passa amb l'últim gràfic: Versions del Windows Live
Essential. Si hi faig clic, la pàgina es desplaça cap amunt dins al
gràfic anterior (Versions de l'Adobe Reader)...

salut
jordi s