[Desenvolupament] iTunes 64 bits i el Catalanitzador

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij ago 23 21:40:14 CEST 2012

Hola,

> Només una cosa, pots dir-me si el Catalanitzador veu el GUID de
> l'iTunes 64 bits? si el poses al codi font i recompiles te'l detecta?
> és per saber si he inhabilitar el redireccionament del registre com
> fem al winrar (seria el cas que no te'l decta), o no.,

Crec que no fa falta perquè la clau
'"Software\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\Uninstall\\' no està a
la llista de claus que es redireccionen:

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/aa384253%28v=vs.85%29.aspx

Jo partiria de la idea que amb una lectura normal les podràs llegir tant
a 32 com a 64 bits.

El fet que ara no funciona és penso només degut a que el GUID usat és
diferent.