[Desenvolupament] iTunes 64 bits i el Catalanitzador

Joan Montané joan a montane.cat
dij ago 23 20:15:58 CEST 2012

El 23 d’agost de 2012 20:10, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:
> En/na Joan Montané ha escrit:

> Hola Joan,
>
> El problema és que la clau per indicar la versió és:
> {840A3BAA-4C68-4581-9C7A-6F8D6CF531B9}
>
> Em pregunto quantes claus tenen i si la canvien cada versió, perquè si fem
> l'acció llavors serà ferregos per futurs manteniments.

Sí, ja ho estic investigant. A més, segurament amb la versió de 64
bits haguem de llegir la clau com ho fem amb l'inspector del WinRAR.

Estic mirant com resseguir totes les subclaus de
Software\Microsoft\Windows\Currentversion\Uninstall i quedar-me amb el
que tingui un DisplayName igual a "iTunes". Amb això no hauríem de fer
de manteniment. El problema és que necessito dues variables, o
classes, o el que sigui, del tipus "IRegistry" obertes a la vegada a
la funció _readVersion, i la segona se'm queixa que no està
inicialitzada, :(, segueixo investigant.

Joan Montané