[Desenvolupament] iTunes 10.6.3

Josep M. josep.m8 a gmail.com
diu ago 19 22:15:49 CEST 2012

No veig que hagi de ser massa problema no detectar els iTunes anteriors a
la 10.6.3. Tampoc no hi podríem fer res, amb ells...
Per altra banda l'iTunes és força pesat demanant l'actualització. Crec que
ho fa setmanalment, o sigui que molts usuaris antics ja es deuen haver
actualitzat...

Josep M.

El diumenge 19 d’agost de 2012, Joan Montané ha escrit: