[Desenvolupament] iTunes 10.6.3

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu ago 19 19:35:57 CEST 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> Un comentari sobre l'iTunes, el VLC i el GIMP que es mostren en espanyol
> i hi passem el Catalanitzador.
>
> Mentre que el VLC i el GIMP passen a sortir en català tan aviat com hem
> actualitzat la llengua del sistema operatiu, l'iTunes no ho fa.
> O sigui, en un ordinador que ja té l'iTunes (última versió, 10.6.3)
> instal·lat i mostrant-se en espanyol, quan catalanitzem el Windows,
> l'iTunes segueix mostrant-se en espanyol.

Correcte.

Penso que l'iTunes 10.6.3 fa servir la llengua regional per
predeterminar la llengua durant la instal·lació. En el meu cas, tenia la
configuració regional el català, i m'ha sortit tot en català. Inclús
després de canviar la configuració regional a l'espanyol, en continua
sortint en català.

Si així és com realment funciona, el que succeïx és que les noves
instal·lacions després de passar el Catalanitzador sempre es farien en
català però el que tingues l'usuari quedaria amb la llengua que estès.

Caldria veure també que passa quan usuari té una versió anterior a la
10.6.3 on no existia el català i s'actualitza.