[Desenvolupament] Catalanitzador per a Windows versió 1.3.0 - versió 15 d'agost

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu ago 19 14:52:32 CEST 2012

En/na Joan Montané ha escrit:
> El 15 d’agost de 2012 20:43, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Les noves funcionlitats estan molt bé!!!
>
> Només una cosa, potser sóc joc, quan compilo la branca stable a
> github, la construcció Debug, de vegades tinc un comportament estrany,
> em dóna error.
>
> He aconseguit reproduir-lo:
>
> un equip sense paquet de llengua de SO, teclat i configuració regional
> en espanyol.
> El catalanitzador ofereix fer les 3 accions anteriors.
> Desmarco el paquet de llengua, i el programa peta.
>
> Sóc jo? o és algun bug introduït fa poc?

És possible que passes ja que el control on s'escolleixen les accions
l'he canviat força.

Pots fer un git pull, compilar, i confirmar si encara et succeïx?

Jo no el puc reproduir.

Estic fent proves de regressió i aquesta nit actualitzaré la versió
'latest'.