[Desenvolupament] iTunes 10.6.3

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis ago 18 10:54:22 CEST 2012

En/na Joan Montané ha escrit:
> Bona nit,
>
> Jordi, ja he fet el commit a les dues branques. Revisa el codi de
> l'inspector però crec que està bé. El que em fa patir més és el commit
> a la branca master, que ha quedat en "dos commits". Revisa que no hagi
> trencat res a master, sisplau.
>
> Sobre l'Avast, m'ho vaig mirar fa unes setmanes, però no és fàcil de
> fer un inspector, i menys encara catalanitzar-lo. Aquests dies ho tinc
> complicat per mirar-m'ho millor, però haurem de posar-nos en contacte
> amb el desenvolupador, perquè no veig com atacar-lo.

Hola Joan,

Quan executo el Catalanitzador em salta un assert a l'inspector de l'Itunes.

El problema és aquest codi:

if ( m_registry->OpenKey(HKEY_CURRENT_USER, PROGRAM_REGKEY, false) &&
m_registry->GetString(L"LangID", szLanguage, sizeof(szLanguage)))
{
	m_registry->Close();
}
else if (m_registry->OpenKey(HKEY_LOCAL_MACHINE, PROGRAM_REGKEY, false)
&& m_registry->GetString(L"InstalledLangID", szLanguage,
sizeof(szLanguage)))
{
	m_registry->Close();
}

El problema és que només tanques la clau amb un Close si les trucades
OpenKey i GetString han anat bé. El problema és que la clau també s'ha
de tancar si OpenKey va bé però GetString no (el cas de la meva màquina).

Llavors, sempre que OpenKey s'obri cal trucar a Close.

Un altre cosa menor:

g_log.Log(L"ITunes::_readLangInstalled '%s'", szLanguage);

Al log fem servir el nom de la classe és a dir:

g_log.Log(L"ITunesInspector::_readLangInstalled '%s'", szLanguage);

Si vols enviar una proposta de canvi aquí o puja-ho directament a les
dues branques. Abans de fer un git commit a cada branca, fes un git pull
just abans. Amb això hauries d'evitar el merge.

Name: itunes-bug.jpg
Type: image/jpeg