[Desenvolupament] iTunes 10.6.3

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div ago 17 23:05:46 CEST 2012

En/na Joan Montané ha escrit:
> Bona nit,
>
> Jordi, ja he fet el commit a les dues branques. Revisa el codi de
> l'inspector però crec que està bé. El que em fa patir més és el commit
> a la branca master, que ha quedat en "dos commits". Revisa que no hagi
> trencat res a master, sisplau.

Bona feina!

És molt important que abans de fer un commit facis sempre un git pull, i
després el commit i el push. Penso que has deixat passat temps entre
aquests processos i s'han col·lat canvis i per això t'ha demanat fer el
merge, però no estic segur.

> Sobre l'Avast, m'ho vaig mirar fa unes setmanes, però no és fàcil de
> fer un inspector, i menys encara catalanitzar-lo. Aquests dies ho tinc
> complicat per mirar-m'ho millor, però haurem de posar-nos en contacte
> amb el desenvolupador, perquè no veig com atacar-lo.

Sí, jo ho deixaria estar de moment. Suggereixo centrar-nos amb el
Winrar, el LibreOffice, o el PDFCreator que ja hi ha força feina en
aquest àmbit.