[Desenvolupament] iTunes 10.6.3

Joan Montané joan a montane.cat
div ago 17 22:27:02 CEST 2012

Bona nit,

Jordi, ja he fet el commit a les dues branques. Revisa el codi de
l'inspector però crec que està bé. El que em fa patir més és el commit
a la branca master, que ha quedat en "dos commits". Revisa que no hagi
trencat res a master, sisplau.

Sobre l'Avast, m'ho vaig mirar fa unes setmanes, però no és fàcil de
fer un inspector, i menys encara catalanitzar-lo. Aquests dies ho tinc
complicat per mirar-m'ho millor, però haurem de posar-nos en contacte
amb el desenvolupador, perquè no veig com atacar-lo.

Atentament,

Joan Montané