[Desenvolupament] iTunes 10.6.3

Josep M. josep.m8 a gmail.com
div ago 17 15:21:48 CEST 2012

Ja que us esteu posant “tafaners”, ai perdó, “enginyosos”, i que la llista dels més descarregats a Softcatalà ja torna a funcionar, tenim:

1. Catalanitzador per al Windows (1898)
2. LibreOffice (1829)
3. Firefox (1174)
4. Traductor Softcatalà (1110)
5. Adobe Reader (1003)
6. Avast! antivirus Home Edition (925)
7. Paquet d'interfície en català per al Windows 7 (640)
8. WinRAR (576)
9. VLC media player (546)
10. Paquet català per al Microsoft Office 2007 (508)
11. Corrector ortogràfic de català (general) per a l'OpenOffice.org (495)
12. GIMP (443)
13. PDFCreator (409)
14. Paquet d'interfície en català per al Windows XP (397)
15. Paquet català per a l'Internet Explorer en Windows 7 (381)
16. Internet Explorer per al Windows XP (273)
17. OpenOffice.org (267)
18. Paquet català per al Microsoft Office 2010 (261)
19. Diccionari català de sinònims per a l'OpenOffice.org (231)
20. Paquet català per al Microsoft Office 2003 (226)

Us he marcat en negre els que tenim “catalanitzats”, en blau els que tenim “inspeccionats”, en verd els que no s’escau “catalanitzar-los”, en lila els que es catalanitzen automàticament quan es catalanitza el SO (ho he comprovat jo mateix), i en vermell el que queda...

Podeu veure que en 6a posició de la llista hi ha un programa que no tenim controlat. Potser caldria fer un inspector per saber-ne el grau d’implantació... Fins ara estem atacant programes amb un percentatge de penetració com a mínim del 10%.

Josep M.