[Desenvolupament] Catalanitzador per a Windows versió 1.3.0 - versió 15 d'agost

Joan Montané joan a montane.cat
div ago 17 11:53:31 CEST 2012

El 15 d’agost de 2012 20:43, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:
> Ep gent,
>
> Acabo de pujar la versió de proves del Catalanitzador 1.3.0 - 15 d'agost a:

Les noves funcionlitats estan molt bé!!!

Només una cosa, potser sóc joc, quan compilo la branca stable a
github, la construcció Debug, de vegades tinc un comportament estrany,
em dóna error.

He aconseguit reproduir-lo:

un equip sense paquet de llengua de SO, teclat i configuració regional
en espanyol.
El catalanitzador ofereix fer les 3 accions anteriors.
Desmarco el paquet de llengua, i el programa peta.

Sóc jo? o és algun bug introduït fa poc?

Joan Montané