[Desenvolupament] Canvis per al lloc web del Catalanitzador - Anna...

dij ago 16 13:03:31 CEST 2012

Al 15/08/2012 10:15, En/na Jordi Mas ha escrit:
> En/na Anna Barberà ha escrit:

> Hola Anna,
>
> A mi personalment m'encanta!!!
+1000!

> Només un comentari si el focus en col·laboració el possem en la secció
> "Col·laboreu" jo mouria a aquella ara les icones de enllaceu i
> compartiu que tenim a la part superior dreta ja que estan relacionades.
>
> De totes maneres, això és una cosa molt menor i suggeriria implementar
> aquesta versió si ningú més té cap comentari i després podem refinar
> aquest punt si calgués.

Uns petits comentaris:
1) Dossier web: per a la roda de prmesa el Marc fa confeccionar un
dossier molt ben parit, que crec que se li podria donar visibilitat
directametn a la pàgina web (potser a "Conegueu-ne el projecte"?):
http://www.softcatala.org/wiki/Fitxer:Dossier_Web_Catalanitzador.pdf

2) El botó "Baixeu-lo ara" --> si és un botó, l'usuari s'adreça a
l'ordinador. Hauria de ser "*Baixa'l ara*" (també caldria canviar-ho al
popup de les instruccions d'instal·lació)

3) Al popup de les instruccions d'instal·lació:
Tanqueu -> Tanca
Feu clic sobre el botó <Baixeu-lo ara> ---> Feu clic _al _botó
<Ba_ixa'l_ ara>
[...] i feu doble clic sobre la icona del catalanitzador --> i feu doble
clic_a _la icona del *_C_*atalanitzador
Seguiu els passos de l.... per catalanitzar el vostre ordinador --> per
catalanitzar _l'_ordinador
Endavant... endavant.. --> Jo ho eliminaria completament.
reinicieu el vostre ordinador --> reinicieu _l'_ordinador

Ho modificaria directament al PSD, però em diu que no tinc les fonts
instal·lades i crec que és millor que no el toqui :-D

Posats a fer, també canviaria (tot i que no són estrictament errors):
Conegueu-ne el projecte --> Conegueu el projecte         [tot i que el
"-ne" és correcte, jo l'obviaria perquè no aporta informació addicional
en aquest context]
Conegueu-ne les estadístiques --> Més estadístiques
El Catalanitzador posarà en català: --> El Catalanitzador _configurarà_
en català:

keep it up!

salut
jordi s