[Desenvolupament] Canvis per al lloc web del Catalanitzador - Anna...

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic ago 15 10:15:21 CEST 2012

En/na Anna Barberà ha escrit:
> Hola,
>
> Us envio 2 imatges amb els canvis de disseny aplicats al web del
> Catalanitzador. A veure què us semblen.
> La primera, SC_Cat_ago12_nouselements.png, és la portada amb tots els
> canvis. La segona, SC_Cat_ago12_finestra.png, és la vista amb la
> finestra que genera el botó de com fer-ne la instal·lació.
> La veritat és afegint nous elements m'he vist obligada a modificar-ne
> alguns d'existents i que en principi no havien de canviar. Si no ho feia
> la pàgina perdia l'equilibri. Ja direu.
>
> Jo ja no estaré disponible fins la setmana del 27 d'agost. Aquella
> [...]

Hola Anna,

A mi personalment m'encanta!!!

Només un comentari si el focus en col·laboració el possem en la secció
"Col·laboreu" jo mouria a aquella ara les icones de enllaceu i
compartiu que tenim a la part superior dreta ja que estan relacionades.

De totes maneres, això és una cosa molt menor i suggeriria implementar
aquesta versió si ningú més té cap comentari i després podem refinar
aquest punt si calgués.