[Desenvolupament] iTunes 10.6.3

Joan Montané joan a montane.cat
dic ago 15 02:32:50 CEST 2012

Bona nit,

m'ho he mirat, i l'instal·lador deixa tots els fitxers d'idioma al PC,

la configuració de la llengua es troba a la clau de registre
HKCU\Software\Apple Computer, Inc.\iTunes\LangID"

donant-li el valor "1027", apareix en català, :)

Un fet curiós/estrany. Resulta que instal·lant l'iTunes en un
ordinador catalanitzat al 100%, la llengua que oferiex l'instal·lador
de forma predeterminada durant la instal·lació és l'anglès. Si es
canvia en aquell moment, tot apareix en català, però seguramet molts
usuaris fan clic a "Següent" (traducció maquera de "Endavant") i no ho
toquen mai més. Fail per al Sr. Apple.

Resum: hauria de ser senzill catalanitzar l'iTunes. Ho provaré aquests dies.

Joan Montané

El 6 d’agost de 2012 14:16, Josep M. <josep.m8 a gmail.com> ha escrit: