[Desenvolupament] WinRAR 4.20 registrat

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dll ago 6 16:34:21 CEST 2012

Ah! Perfecte, perquè de les proves que he fet en diferents màquines se'n
deriven comportaments molt erràtics:

v 3.70 català sobre v3.70 espanyol registrada –> manté la llicència
v 3.71 català sobre v3.70 espanyol registrada –> no manté la llicència
v 4.20 català sobre v4.20 espanyol registrada –> manté la llicència
v 4.20 64 bits català sobre v4.20 64 bits espanyol registrada –> manté la
llicència
v 3.80 català sobre v3.80 anglès registrada –> no manté la llicència
v 3.90 català sobre v3.90 anglès registrada –> manté la llicència
v 3.91 català sobre v3.90 anglès registrada –> manté la llicència
v 3.92 català sobre v3.90 anglès registrada –> manté la llicència
v 3.93 català sobre v3.90 anglès registrada –> manté la llicència
v 4.10 català sobre v4.10 anglès registrada –> manté la llicència
v 4.20 català sobre v4.10 anglès registrada –> manté la llicència
Com pots veure, no té massa sentit. Però de fet em penso que depèn de com
s'ha "llicenciat" ;)

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Joan Montané
Sent: Monday, August 06, 2012 4:08 PM
To: Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua catalana
Subject: Re: [Desenvolupament] WinRAR 4.20 registrat

Hola Josep M.,

gràcies per les proves. Tinc unes quantes versions antigues del WinRAR
en català. Ara sóc fora de casa i fins el 15 no podré accedir-hi.

Per altra banda, no caldrà reinstal·lar el WinRAR per catalanitzar-lo.
Només cal copiar un fitxer de text, i quedarà catalanitzat. El
problema de reinstal·lar és perdre la llicència i, encara que això
siguem capaços de controlar-ho, en el cas dels usuaris que tenen una
versió pirata, poden tenir una regressió. No estic dient que haguem de
donar suport a usuaris que tinguin el WinRAR piratejat, però si no
estem segurs que l'usuari no pateix cap perjudici, millor no fer
canvis irreversibles. Copiar un fitxer de text és segur. Podem deixar
el fitxer actual (en castellà) amb un altre extensió i copiar-hi el
català. No patirem cap regressió.

Salutacions,

Joan Montané

El 6 d’agost de 2012 15:36, Josep M. <josep.m8 a gmail.com> ha escrit: