[Desenvolupament] Xicoteta millora a les estadístiques

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div ago 3 00:38:45 CEST 2012

En/na Xavi Ivars ha escrit:
> Després de molt de temps demanant-ho, per fi he aconseguit acabar una
> nova funcionalitat a les estadístiques!
>
> Fent click damunt del pastís de les gràfiques de versions de cada
> programa, es substitueix per una gràfica equivalent *sense* les dades
> dels programes no instal·lats.

Seria preocupant que amb la de Windows donés resultats diferents :)

> Vaig a pujar els canvis a GitHub. Tot i això, el codi demana una
> refactorització urgent... ara mateix podríen posar-lo a la wikipedia com
> un exemple d'spaghetti code <http://en.wikipedia.org/wiki/Spaghetti_code> :S

El resultat visual és molt bo, felicitats!!!

Per cert, tinc algunes idees de més millores per si tens temps algun dia:

http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows/Coses_a_fer#Web_d.27estad.C3.ADstiques_.28http:.2F.2Fcatalanitzador.softcatala.org.2Fstats.2F.29

En podem parlar al Hackthon.