[Desenvolupament] Xicoteta millora a les estadístiques

Joan Montané joan a montane.cat
dij ago 2 22:16:14 CEST 2012

El 2 d’agost de 2012 21:54, Xavi Ivars <xavi.ivars a gmail.com> ha escrit:

> El 2 d’agost de 2012 21:44, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit:

> Fet ;)

Magnífic!!!

una coseta, la versió del LibreOffice, no queda simplificada? creia
que ara s'enviava la versió en format 3.xx.yy.zz, m'interessa estimar
els percentatges de les versions 3.5.x del LibreOffice

Joan Montané