[Desenvolupament] Xicoteta millora a les estadístiques

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dij ago 2 21:48:56 CEST 2012

No sé el que hi ha al darrere, però ha quedat molt bé! M’agrada!

Josep M.

From: Xavi Ivars
Sent: Thursday, August 02, 2012 9:37 PM
To: desenvolupament
Subject: [Desenvolupament] Xicoteta millora a les estadístiques

Després de molt de temps demanant-ho, per fi he aconseguit acabar una nova funcionalitat a les estadístiques!

Fent click damunt del pastís de les gràfiques de versions de cada programa, es substitueix per una gràfica equivalent sense les dades dels programes no instal·lats.

Vaig a pujar els canvis a GitHub. Tot i això, el codi demana una refactorització urgent... ara mateix podríen posar-lo a la wikipedia com un exemple d'spaghetti code :S

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >