[Desenvolupament] Errors en producció de la versió 1.2.2 del Catalanitzador

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dij ago 2 10:23:16 CEST 2012

He comprovat que si obres un MS Internet Explorer 8 i in Adobe Reader 9.5,
el Catalanitzador demana de tancar l'IE, a continuació tanca ell mateix
l'Adobe Reader, però segueix dient que està obert.
No ho fa sempre. Cal obrir i tancar Explorer i Reader un parell de cops, i
al final deixar-los oberts tots dos quan catalanitzes...

Josep M.

El dijous 2 d’agost de 2012, Josep M. ha escrit: