[Desenvolupament] Errors en producció de la versió 1.2.2 del Catalanitzador

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dij ago 2 09:59:15 CEST 2012

Prova feta en un Windows 7 Ultimate de 32 bits, i el Catalanitzador v 1.2.2.0 data de compilació 24 de juliol (per cert, que quan fas “Quant al Catalanitzador”, hi diu: “Catalanalitzador per al Windows”; hi sobren lletres)

Programes oberts i executant-se:
  a.. MS Internet Explorer 8
  b.. Google Chrome 19
  c.. Adobe Reader 9.5.1
  d.. Mozilla Firefox 14
  e.. MS Word 2003
  f.. Windows Live Mail v2011
  g.. Windows Live Messenger 2011
Trio totes les accions possibles del Catalanitzador, excepte configura la llengua del Firefox i configura la llengua del Chrome.
Em demana de tancar l’MS Internet Explorer per poder continuar. Ho faig.
Ell mateix tanca l’Adobe Reader. Segueix dient que cal tancar l’Adobe Reader! (ja està tancat). Insisteix en això, i per tant ho avorto i torno a començar.
Ara refaig el procés amb els següents programes oberts i executant-se:
  a.. Google Chrome 19
  b.. Mozilla Firefox 14
  c.. MS Word 2003
  d.. Windows Live Mail v2011
  e.. Windows Live Messenger 2011
Trio totes les accions possibles del Catalanitzador, excepte configura la llengua del Firefox i configura la llengua del Chrome.
No tanca, ni demana tancar cap dels 5 programes oberts. Passa a catalanitzar...
Quan ha acabat assenyala un 80% de catalanització assolida (correcte, amb la tria d’ítems que havia fet)

Vaig a investigar què passa amb la detecció del tancament de l’Adobe Reader...

Josep M.