[Desenvolupament] Errors en producció de la versió 1.2.2 del Catalanitzador

Joan Montané joan a montane.cat
dic ago 1 22:05:57 CEST 2012

disculpeu la brevetat, escric des de mòbil.

Coses que em venen al cap que poden interferir amb l'Acrobat: IE, MS
Office, per les barres i botons, i l'Acrobat Professional, el que crea pdf.

Joan Montané
El 01/08/2012 21:59, "Josep M." <josep.m8 a gmail.com> va escriure:

> Demà hi passaré una bateria de proves... Intentaré tenir aplicacions
relacionades obertes.
> Ho provo amb la versió pública o amb la 1.3 de proves?
>
> Josep M.
>
> -----Missatge original----- From: Jordi Mas
> Sent: Wednesday, August 01, 2012 9:46 PM
> To: desenvolupament