[Desenvolupament] Canvis per al lloc web del Catalanitzador - Anna...

Anna Barberà abarbera a gmail.com
dic ago 1 17:29:47 CEST 2012

Hola,

Estic una mica desconnectada, la situació laboral no m'ha permès altra cosa
aquests últims mesos
Intentaré mirar-me el tema la setmana que ve (aquesta setmana impossible) i
faré una proposta abans de marxar (de vacances) el dia 13.

salut

Anna

El 1 d’agost de 2012 10:14, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha escrit: