[Desenvolupament] Diapositives

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dis abr 28 21:50:03 CEST 2012

Perfecte! Demà t'ho envie.

Salut!

Envia des de la meva BlackBerry® PlayBook™
www.blackberry.com

------------------------------
*De:* "Jordi Mas" <jmas a softcatala.org>
*Per a:* "Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua
catalana" <desenvolupament a llistes.softcatala.org>
*Enviat:* 28 d’abril de 2012 22:09
*Tema:* Re: [Desenvolupament] Diapositives

En/na Pau Iranzo ha escrit:
> Hola,
>
> He fet unes diapositives inicials de prova per al catalanitzador. No
> tinc clares les mides del quadre, així que això és un primer draft que
> hauríem d'anar arreglant.
>
> Necessitem:
>
> · Proposta de disseny de l'Anna (jo miraria d'aprofitar l'estructura que
> ja he fet)
> · Adaptar-ho a les mides que toca
>
> http://dl.dropbox.com/u/120126/diapositives.tar.gz

Hola Pau,

Molt bona feina.

Un comentari: des del Catalanitzador no podran baixar els programes,
llavors cal llevar el botó "Baixa'l". És com la presentació d'Ubuntu, on
tampoc pots baixar.

Si tornes a enviar una versió sense això actualitzo el binari perquè
vegis com queda.