[Desenvolupament] Diapositives

Anna Barberà abarbera a gmail.com
dij abr 26 23:19:22 CEST 2012

Hola,

Els darrers dies amb prou feines he pogut seguir els correus perquè he
estat saturada de feina.
Em sap greu, em dec haver perdut alguna cosa perquè no tinc ni idea del que
hauria de fer amb el tema aquest de les diapositives.
Pau, em pots fer 5 cèntims de l'objectiu? O reenviar-me algun correu que ho
expliqui?

Marxo 5 dies fora de Barcelona, però demà matí, que tinc festa, podria
mirar de fer alguna cosa depenent de la dificultat.

salut

Anna

El 26 d’abril de 2012 8:09, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha escrit: