[Desenvolupament] Presentació per a la Universitat d'Alacant del Catalanitzador

dic abr 25 12:26:13 CEST 2012

Ep només un apunt,
a la diapositiva 9, l'adreça de la llista de desenvolupament hauria de ser:
ara mateix va a la "llista de les llistes" :-)

salut
jordi s

Al 25/04/2012 08:17, En/na Jordi Mas ha escrit: