[Desenvolupament] Catalanitzador ambients multiusuari (Windows XP SP3)

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim abr 24 17:38:32 CEST 2012

2012/4/24 Josep M. <josep.m8 a gmail.com>

>   La catalanització d'un entorn multiusuari té dues parts:
>
>    - Catalanitzar l'usuari "Default User", de manera que en el futur,
>    quan es creïn usuaris nous, aquests surtin per defecte 100% catalanitzats.
>    - Catalanitzar tots els usuaris ja existents (a part de
>    l’administrador que executa el Catalanitzador).
>
> Per tant, jo entenc que si som capaços de trobar com implementar-ho,
> caldria preguntar a l'administrador que executa el Catalanitzador dues
> coses:
>
>    1. Vols aplicar els canvis a tots els usuaris ja existents?
> [...]

El tema és complicat perquè ara mateix algunes accions afecten a tots els
usuaris (instal·lar paquet d'idioma) i altres a l'usuari actiu (canviar
llengua Chrome). L'usuari hauria de ser capaç si vol que s'apliqui o no a
tots els usuaris. Ara mateix no entenc en detall el problema per com
comentar una solució. Ho he de mirar més.