[Desenvolupament] Catalanitzador ambients multiusuari (Windows XP SP3)

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim abr 24 06:56:00 CEST 2012

En/na Marc Belzunces ha escrit:
> Ei gent,
>
> A la feina un segon cas d'aquests. Per correu li vaig dir que es posés
> el Catalanitzador, i avui he anat físicament a veure com havia anat.
> "Sí, sí, tot bé". Però com que ho havia fet des de l'usuari
> administrador, i no des del seu usuari diari, no havia canviat les
> configuracions en l'usuari diari.
>
> Això és un problema important, perquè els usuaris d'ambients
> corporatius es duen la impressió que ja han catalanitzat l'ordinador,
> però no estem canviant la llengua de navegació...

Al Raconet aquest dissabte vaig poder reproduir el problema. Ja tinc
clar com succeïx i perquè. No serà fàcil de solucionar però alguna cosa
haurem de fer. Ho he apuntat a la llista de coses a fer.