[Desenvolupament] Catalanitzador 1.03 - tercera edició - ajuda amb les proves

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim abr 17 07:42:05 CEST 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> Jordi,
>
> Si pots baixar-te aquella màquina virtual XP SP2 (la de l'enllaç
> Dropbox), mira-te-la perquè no entenc res de res...
> Me n'he assegurat que el registre no estigui manipulat.
> Tot i així, el paquet gran d'idioma va bé (manualment) i en canvi el
> Catalanitzador diu "No validat"
>
> Josep M.

Josep M.

Gràcies! Podem fer més proves? És possible que hi hagi alguns falsos
positius, però si el sistema funciona amb el 90% de casos per exemple
ens deixaria en una millor posició que estem ara, que és bàsicament no
detectem cap cas de no validat.

Si hi hagúes falsos positius en un percentatge assumible, el problema
seria que a alguns usuaris els instal·lariem el paquet d'idioma petit en
comptes del gran que és més complet.

Ens cal fer més proves ja que un únic Windows no es determinant. Jo l'he
provat en 6 i m'ha funcionat.

Si us plau, adjunte-me el log en tots els casos.

Motes gràcies,