[Desenvolupament] Catalanitzador 1.03 - tercera edició - ajuda amb les proves

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll abr 16 20:56:49 CEST 2012

Hola,

Després de parlar amb en Josep M. sembla que havia estat fent proves amb
un Windows malmès. Llavors cal repetir les proves.

Us passo una tercera edició:

https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAWindows/raw/stable-10x/bin/latest/CatalanitzadorPerAlWindows.exe

La detecció d'una versió validada és fa de la forma més estàndard possible.

1. S'intenta crear un component COM+ amb CLSID
{17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700}

2. Si no es pot, el Windows no està validat.

3. Si es pot, llavors es truca a la funció CheckIt. Si torna 0 està
validat, sinó no.

Aquesta és la forma més estàndard de fer-ho amb un Windows XP.

El mètode que usem no és el mateix exactament que el paquet d'idioma
perquè requeria distribuir una DLL que no tenim permís.

Si us plau, si podeu fer proves. Jo he provat amb 6 Windows XP que tinc
i tots ha anat bé. Per saber si està validat o no el windows, executeu
el paquet d'idioma gros de Windows Xp.