[Desenvolupament] Catalanitzador 1.1 - suport OpenOffice.org 3.3

Josep M. josep.m8 a gmail.com
diu abr 15 15:14:17 CEST 2012

Windows 7 Ultimate 32 bits sense OpenOffice

Executo el Catalanitzador.

L’opció “Paquet d’idioma i corrector per l’OpenOffice.org” no està seleccionada, però com que és seleccionable, la selecciono.
Es baixa “Paquet d’idioma i corrector per l’OpenOffice.org”
S’executa “Paquet d’idioma i corrector per l’OpenOffice.org”

Acaba tot el procés i informa del 80% d’èxit

T’adjunto el log.

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Sunday, April 15, 2012 1:42 PM
To: Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua catalana
Subject: Re: [Desenvolupament] Catalanitzador 1.1 - suport OpenOffice.org 3.3

Hola Josep,

> Trobo que la presentació de diapositives LibreOffice/Gimp va massa de
> pressa en fer les transicions, per la quantitat de lletra que hi ha a
> cada diapositiva. Jo n'augmentaria força el temps.
> He vist que es pot seleccionar l'OpenOffice sense tenir-lo instal·lat a
> l'ordinador. Què fa això exactament?

En Pau esta revisant el tema de les diapositives incloent-hi el disseny,
contingut, i velocitat.

Amb les dispositives no hi haurà interacció, llavors no es podrà
seleccionar res.

> Em diu 80% executat... Adjunto el log.

El que t'ha fallat és l'aplicació del paquet de l'OpenOffice.org. És
molt estrany perquè havia detectat que no calia però ho ha executat. He
actualitzat la versió a latest per la 1.1. Si ho pots tornar a provar i
enviar-me el log. He modificat el log perquè inclogui més informació.