[Desenvolupament] Catalanitzador 1.03 - segona edició

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu abr 15 15:09:27 CEST 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> Jordi, ¿no aniria bé, cada cop que fas una modificació en una versió
> (1.0.3 o 1.1.0) posar-li el comptador de la 4a xifra (el que ara sempre
> marca 0) de la forma 1.0.3.1, 1.0.3.2, etc?
> Ara mateix tinc dues 1.0.3.0 i dues 1.1.0.0

Fen clic a l'extrem superior esquerra de la finestra del Catalanitzador
tens l'opció "Quant al Catalanitzador". Allà pots veure la data de
construcció. També queda enregistrada al fitxer log.