[Desenvolupament] Catalanitzador ambients multiusuari (WindowsXP SP3)

Josep M. josep.m8 a gmail.com
div abr 13 12:10:44 CEST 2012

Alerta! Aquest és un problema que jo també m'estic trobant en moltíssims ordinadors!
En un entorn multiusuari caldria que la catalanització fos completa en:
  1.. Tots els usuaris ja creats actualment, no només l’administrador que executa el Catalanitzador
  2.. Tots els usuaris futurs (és a dir, cal fer els canvis a Default User)
Si no és un problema, i els administradors dels ordinadors posen pegues a la catalanització

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Marc Belzunces
Sent: Wednesday, April 11, 2012 10:25 AM
To: Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua catalana
Subject: Re: [Desenvolupament] Catalanitzador ambients multiusuari (WindowsXP SP3)

Una cosa important que se m'oblidava sobre aquest escenari.

Si un treballador demana que li posin en català l'ordinador, i
l'administrador de la màquina ho fa com explicava (des del compte
administrador i prou), l'usuari pot tenir la sensació que "ja està
fet", la qual cosa no és certa.

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat
Microbloc personal: http://twitter.com/marcbelzunces
Planeta Softcatalà: http://planeta.softcatala.org/

Ja teniu tot el Windows en català? Comproveu-ho:
http://catalanitzador.softcatala.org

El 10 d’abril de 2012 18:10, Marc Belzunces <mbelzunces a gmail.com> ha escrit: