[Desenvolupament] Problemes Catalanitzador Chrome

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dij abr 12 09:45:53 CEST 2012

Només ho apunto, perquè no tinc accés al log, ja que no era el meu
ordinador i vaig atabalar per aplicar el Catalanitzador.

A un Windows 7 Professional aplicat el paquet de català del sistema
operatiu manualment, vaig executar el Catalanitzador. Tenia un Chrome
en espanyol. El Catalanitzador no podia realitzar cap acció sobre el
Chrome, sí la resta d'accions.

Vaig haver de configurar el Chrome en català manualment (llengua de
navegació i, ja sé que no ho fa ara, llengua de la interfície).

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat
Microbloc personal: http://twitter.com/marcbelzunces
Planeta Softcatalà: http://planeta.softcatala.org/

Ja teniu tot el Windows en català? Comproveu-ho:
http://catalanitzador.softcatala.org