[Desenvolupament] Noves dades estadístiques

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij abr 12 02:09:38 CEST 2012

> Si tenim una base d'error del 5-10% general. i uns Windows XP
> determinats presenten 20-40% d'errors, hi ha algun problema amb
> aquestes versions. I sabent que precisament els paquets de l'XP
> demanen validació, em sembla que un 10-30% dels errors fan la pinta
> d'anar per aquí.

Hola Marc,

No ho crec Marc, sinó ens hagués escrit molta gent dient que el Windows
XP no se'ls catalanitza perquè el paquet els fallaria. La gent ens
escriu cada dia per problemes bastant menors, si hagués un problema així
haguessin arribat queixes.

La gent que ens arriba que no se'ls catalanitza el Windows XP són gent
amb el Windows XP 2002 o edicions molt rares que no detectem com va
invàlides i que el paquet no suporta.

Malgrat solucionem la detecció en Windows XP de copies validades, aquest
no és el problema que tenim i tampoc explica les altres plataformes.

Continuo pensant que és un problema en el codi que detecta si el paquet
s'ha instal·lat bé o no que falla en certes circumstàncies.

Atentament,

Jordi,

--
Play on-line brain teasers at http://www.gbrainy.com