[Desenvolupament] Catalanitzador per a Mac

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic abr 11 15:13:53 CEST 2012

2012/4/11 Miquel Labòria <mlaboria a bloks.cat>

> Bon dia,
>
> 1) Doncs la veritat el codi no és enlloc i no m'ho havia plantejat...
> 2) El corrector que tinc pensat instal·lar (encara no ho fa) és el que
> parla aquí Mossegalapoma (
> http://mossegalapoma.cat/tot-diccionaris-i-correctors-catala-lion/ ) que
> són els d'OpenOffice i es descarreguen des de SoftCatalà ;)
> 3) Amb les versions anteriors a la 10.7.3 defineix, de tota manera, el
> català com a idioma principal, cosa que fa que totes les aplicacions que
> l'incorporen l'utilitzen i al navegar amb Safari s'utilitzi com a
> [...]

Gràcies Miquel, molt informatiu

Has pogut veure el Catalanitzador per a Windows? Estaria bé
que l'executessis en una màquina perquè m'agradaria comentar-te algunes
coses.

En quin llenguatge de programació està desenvolupada l'aplicació?